Обласна бібліотека для юнацтва

імені Василя Симоненка

Social Icons by Dreamstale 33Social Icons by Dreamstale 6Social Icons by Dreamstale 17  

Прозорро - публічні закупівлі

 

Бібліотека обслуговує користувачів:

Пн-Пт з 1030 до 1830

Нд з 1000 до 1800
У літній період щодня

з 1000до 1800

Вихідний день Субота

Адреса:

 oub_symonenko@ukr.net

м. Черкаси
вул. Надпільна, 285
18000

Місцезнаходження бібліотеки на карті

<< < липня 2020 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Денні Меєр Прошу до столу. Як працює ресторанний бізнес

«Гостинність – це основа моєї філософії. По суті, ніщо інше не таке важливе, як відчуття, що виникають у людини під час будь-якої бізнес-операції. Гостинність існує, коли ви вірите, що інша людина – на вашому боці. Протилежне – також правда. Гостинність є, коли щось відбувається для вас. Гостинності немає, коли щось відбувається з вами. Ці два прості прийменники, для і з, виражають усю суть».

   Ці слова належать авторові книги – Денні Меєру. І ці слова – це основа його життя і бізнесу. Як ви вже зрозуміли з назви книги – ресторанного бізнесу. Адже він – ресторатор, засновник і власник цілої мережі висококласних ресторанів у Нью-Йорку, стрит-фудів, барів, кафе та компанії, що подає ресторанну їжу. Він власник того бізнесу, який у всіх на виду. «Але я не хотів би займатися нічим іншим… Пристрасть до мандрів, їжі та вина – це перше, що підштовхнуло мене займатися тим, чим я займаюся. … я не певен, що у мене взагалі був вибір: кар’єра в ресторанному бізнесі наздогнала би мене, навіть якби я не знайшов її першим».

   То ж як поєднати високу кухню й невимушену атмосферу? Яким має бути ресторан у найпопулярнішому музеї світу? А це, на хвильку: Нью-Йоркський Музей сучасного мистецтва!!! Що більше цінують клієнти – хорошу їжу чи теплоту й затишок? У цій книжці ресторатор показує залаштунки ресторанної справи та пояснює, чому це один з найскладніших і найпрекрасніших бізнесів у світі.

   «Створення ресторанів чи навіть рецептів – це як написання музики: існує тільки певна кількість нот, з яких утворюються мелодії та співзвуччя. Фокус у тому, щоб скласти ці ноти так, щоб сполуки ніколи не чули раніше. Для нас постійним викликом було поєднати найкращі елементи високої кухні з доступністю – іншими словами, із відкритими обіймами… » Денні Меєру це вдалося. «І в мене буде змога дати іншим дві речі, яких я сам палко жадав: хорошу їжу й теплу гостинність. Я почав розуміти, що бізнес і життя мають багато спільного з обіймами. Найкращий спосіб отримати обійми – спершу обійняти самому». Ця книга не порадник і не путівник по бізнесу. Автор не робив жодних досліджень, опитувань чи порівнянь, не проводив інтерв’ю й анкетувань. У цій книзі його життя, ті життєві події, які привели в ресторанний бізнес, допомогли досягти успіху: пошуки, переживання, страхи, сумніви, перемоги, рух вперед.

      «Ви можете подумати, як і я колись, що мій бізнес насамперед – це подавати хорошу їжу. Однак насправді їжа – другорядна відносно дечого важливішого. Зрештою найголовніше – це створити позитивний, натхненний людський досвід і людські взаємини. У бізнесі, як і в житті, головне те, які відчуття ви даруєте людям. Це так просто і так важко водночас».

Меєр, Денні. Прошу до столу. Як працює ресторанний бізнес / Д. Меєр ; пер. з англ. Г. Кирієнко. - Київ : Наш формат, 2019. - 344с.