Обласна бібліотека для юнацтва

імені Василя Симоненка

Барден, Філ. Код зламано, або наука про те, що змушує купувати / Ф. Барден ; пер. Ю. Кузьменко ; дизайнер обклад. Т. Важинська, А. Ачкасова. – Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2017. – 304 с.

Один із найуспішніших маркетологів світу, Філ Барден повністю руйнує багато звичних штампів та застарілих рецептів успішних продажів. Його теорія створена на межі практики та передової науки — досліджень з нейроекономіки нобелівського лауреата Деніеля Канемана. Вона поєднала ідеї психологів, нейробіологів, економістів та містить не тільки вражаючі висновки і корисні спостереження, а є і винятково практичним посібником із простими та чіткими кроками до збільшення продажів. Як же зламати «секретний код» маркетингу? Поставити у центрі уваги не товар — один з багатьох на перенасиченому ринку — а рішення про його купівлю! Відповіді на те, як можна використати знання про це у повсякденному маркетингу роздрібним торговцям та дизайнерам, спеціалістам з реклами та представникам ЗМІ, власне маркетологам і звичайним покупцям — у книзі, яку називають справжнім проривом у науці продажів та найкращим посібником із успішного маркетингу.