Обласна бібліотека для юнацтва

імені Василя Симоненка

Social Icons by Dreamstale 33Social Icons by Dreamstale 6Social Icons by Dreamstale 17  

baner m

Прозорро - публічні закупівлі

 

Бібліотека обслуговує користувачів:

Пн-Пт з 1030 до 1830

Нд з 1000 до 1800
У літній період щодня

з 1000до 1800

Вихідний день Субота

 Адреса:

м. Черкаси
вул. Надпільна, 285
18000

Місцезнаходження бібліотеки на карті

<< < листопада 2019 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Кушнір, Роман Олегович.
Історії і притчі для особистісного зростання : [у 2 ч.]. [Ч. 1] / Р. О. Кушнір. - Дрогобич : Коло, 2013. - 224с.
Історії і притчі для особистісного зростання : [у 2 ч.]. Ч. 2. Архітектура Всесвіту / Р. О. Кушнір. - Дрогобич : Коло, 2015. - 192с.
Історії та притчі, які можна використовувати для особистісного зростання, а також у повсякденних ситуація. У двох книгах зібрані 311 повчальних історій з найрізноманітніших сфер людської діяльності, починаючи від теми ставлення до себе і закінчуючи моделями ефективного самонавчання, з коментарями автора і особливостями сприйняття цих історій.
Рекомендується всім хто прагне розвитку і хоче досягнути більшого.

Лаврик Оксана Василівна. Україна. Все, що робить нас українцями / О. Лаврик. - Харків : Віват, 2015. - 256с. - (Культурна спадщина України).
«Вітчизна – це не хтось і десь. Я – теж Вітчизна!» Ці слова відомого українського поета Івана Світличного якнайкраще відтворюють зміст цієї книжки. Щоб відчути себе українцем, мало народитися і жити в Україні, – треба вивчити історію свого народу, його звичаї і побут, мову й культуру, – і не лише створену її митцями, а й ту, що виплекана з дідів-прадідів, передана нам, їхнім нащадкам як неоціненний скарб.
Це чудово ілюстроване видання розраховане на тих читачів, які прагнуть розширити свої знання про Україну й українців, глибше пізнати їхні традиції, щоб усім серцем і душею долучитися до них і відчути себе справжніми патріотами.

Історія розвитку бібліотек України для дітей : кінець ХІХ - ХХ ст. : монографія / Нац. б-ка України для дітей ; [авт. кол.: А. І. Гордієнко, Г. І. Гудзима, Н. Г. Душенчук та ін.]. – Київ : Ліра-К, 2015. – 592 с.
Монографія авторського колективу Національної бібліотеки України для дітей є результатом проведення наукового дослідження історії дитячих бібліотек .
Про історію зародження, становлення і розвитку дитячих бібліотек України до 1991 року, ставлення видатних діячів культури і літератури, подвижників просвітницького руху до дитячих бібліотек і дитячого читання, прогресивні починання бібліотекарів у системі цінностей дитячих бібліотек в різні періоди вітчизняної історії.
Дане видання є надзвичайно важливим для вдосконалення якості роботи бібліотек для дітей та дає змогу осягнути масштаби, значущість бібліотек і їх роль у підготовці дитини до життя.

Рансьєр, Жак. Учитель-незнайко : п'ять уроків із розкріпачення розуму / Ж. Рансьєр ; пер. із фр. А. Рєпа. – Київ : Ніка-Центр, 2016. – 164 с.

Книжка всесвітньо відомого французького філософа Жака Рансьєра на сьогодні є класикою філософської думки. Головні тези, які обстоює автор у своїй розвідці, – це інтелектуальне розкріпачення, емансипація народу, пробудження в соціальній людині людини розумної. Кожен мислить, кожен говорить, однак панівний розподіл праці та конфігурація суспільства призводить до того, що лише певні класи людей уповноважені мислити. Для Рансьєра неприйнятна ідея визначення здатності людини її соціальним місцем. На його переконання, всі люди без винятку – «мовні індивіди», всі мають однакову здатність. Тому тема рівності/нерівності проходить червоною ниткою крізь його твір. Найзагальніша турбота Рансьєра – дослідити й розбити всілякі перепони, що трапляються на шляху загального здійснення думки та мовлення. Він вивчає механізми, що розділяють на частини царину досвіду в найширшому розумінні слова, царину того, що може бути осмислене, відчуте, сприйняте. Книжка перекладена багатьма мовами, українською видається вперше. Зацікавить філософів, соціологів, культурологів, освітян, а також студентів цих спеціальностей.

Вербенець, Ольга. Обряди і страви Святого вечора / О. Вербенець, В. Манько. - Вид. 2-ге, випр. і доп. - Львів : Свічадо, 2015. - 200с. : фот.
Книжка буде цікавою і корисною як для тих, хто вже має ґрунтовний досвід у підготовці до Святого вечора, так і тих, хто можливо, уперше спробує самостійно приготувати 12 страв, відродити деякі призабуті звичаї у своїй родині, наповнивши переддень Христового Різдва радісною, світлою, чарівною атмосферою.

  Коли ж починається й закінчується юнацький вік? Це важливо, адже підлітки думають, відчувають і поводяться інакше, ніж дорослі й діти, що може спричинити ризиковану поведінку. Латиною слово «юність» – adolescere — буквально означає «вирощувати». Згідно з більшістю усталених нині норм, період дорослішання, коли наша молодь починає досягати фінансової незалежності, розпочинає працювати або укладає шлюб, триває довше, ніж раніше. Як би ми їх не називали – підлітками, юнацтвом, дітлахами, дорослими в процесі розвитку або молоддю – ця книжка фокусує увагу на перехідному періоді життя, що починається незадовго до статевого дозрівання, триває приблизно до двадцяти шести років і відзначається значним фізичним, емоційним та когнітивним розвитком.
  Готовий закластися: коли ви пригадаєте власну юність, то виявите, що робили певні ризиковані вчинки, якими, мабуть, не дуже пишаєтеся. Можливо, це були дрібниці, наприклад, перевищення швидкості або повернення додому після «комендантської години». А може, це було щось серйозніше, як-от пияцтво за кермом або незахищений секс. Якщо ви батьки, то, зрозуміло, вас непокоїть, щоб ваші діти не вчинили те саме або й щось гірше. Можливо, вони вже це робили. Що б не коїли ви чи ваші діти, добре відомо, що схильність до ризикованої поведінки зростає з настанням статевої зрілості. Докази не можуть бути ще переконливішими.
  За даними щорічного загальнодержавного дослідження поведінки молоді, понад 80 % старшокласників рідко або ніколи не користуються велосипедними шоломами. Близько третини рідко або ніколи не вдягають мотоциклетний шолом. Майже половина пише текстові повідомлення або відповідає на електронну пошту за кермом. Кожен четвертий підліток принаймні раз на рік встряє в бійку, а кожен п'ятий зізнається, що його цькували в школі. Як батько дівчинки-підлітка, відзначу те, що насправді мене лякає: більш ніж кожна десята старшокласниця повідомляє, що її примушували до статевого акту. Близько 43 % учнів середньої школи не використовували презерватив під час останнього сексу. Так само непокоїть і те, що кожна четверта дівчина заражалася хворобою, що передається статевим шляхом, і три з десяти вагітніють. Але не тільки нещасні випадки й розбещеність завдають нашим дітям прикрощі.

Амонашвілі, Шалва. Педагогічні притчі : виховання серцем / Шалва. Амонашвілі ; ред. Т. Вакуленко. - Харків : ШКОЛА, 2017. - 272с.
Збірка містить притчі видатного педагога, доктора психологічних наук і просто Вчителя від Бога - Шалви Амонашвілі, всесвітньо відомого поширювача ідей гуманної педагогіки. На відміну від засад звичної для нас наказової педагогіки, Шалва Олександрович пропонує інший підхід - пройнятий вищою духовністю, любов'ю до дитини, розумінням та повагою, а також прийняттям її такою, якою вона є.

Дочірні категорії

main page06.09.17

Персональний сайт
"Василь Симоненко"

pochesnyi znak

Визначені лауреати Симоненківської премії 2018 року

Детальніше...

 

Нові книги у бібліотеці