Обласна бібліотека для юнацтва

імені Василя Симоненка

Кушнір, Роман Олегович.
Історії і притчі для особистісного зростання : [у 2 ч.]. [Ч. 1] / Р. О. Кушнір. - Дрогобич : Коло, 2013. - 224с.
Історії і притчі для особистісного зростання : [у 2 ч.]. Ч. 2. Архітектура Всесвіту / Р. О. Кушнір. - Дрогобич : Коло, 2015. - 192с.
Історії та притчі, які можна використовувати для особистісного зростання, а також у повсякденних ситуація. У двох книгах зібрані 311 повчальних історій з найрізноманітніших сфер людської діяльності, починаючи від теми ставлення до себе і закінчуючи моделями ефективного самонавчання, з коментарями автора і особливостями сприйняття цих історій.
Рекомендується всім хто прагне розвитку і хоче досягнути більшого.

Лаврик Оксана Василівна. Україна. Все, що робить нас українцями / О. Лаврик. - Харків : Віват, 2015. - 256с. - (Культурна спадщина України).
«Вітчизна – це не хтось і десь. Я – теж Вітчизна!» Ці слова відомого українського поета Івана Світличного якнайкраще відтворюють зміст цієї книжки. Щоб відчути себе українцем, мало народитися і жити в Україні, – треба вивчити історію свого народу, його звичаї і побут, мову й культуру, – і не лише створену її митцями, а й ту, що виплекана з дідів-прадідів, передана нам, їхнім нащадкам як неоціненний скарб.
Це чудово ілюстроване видання розраховане на тих читачів, які прагнуть розширити свої знання про Україну й українців, глибше пізнати їхні традиції, щоб усім серцем і душею долучитися до них і відчути себе справжніми патріотами.

Історія розвитку бібліотек України для дітей : кінець ХІХ - ХХ ст. : монографія / Нац. б-ка України для дітей ; [авт. кол.: А. І. Гордієнко, Г. І. Гудзима, Н. Г. Душенчук та ін.]. – Київ : Ліра-К, 2015. – 592 с.
Монографія авторського колективу Національної бібліотеки України для дітей є результатом проведення наукового дослідження історії дитячих бібліотек .
Про історію зародження, становлення і розвитку дитячих бібліотек України до 1991 року, ставлення видатних діячів культури і літератури, подвижників просвітницького руху до дитячих бібліотек і дитячого читання, прогресивні починання бібліотекарів у системі цінностей дитячих бібліотек в різні періоди вітчизняної історії.
Дане видання є надзвичайно важливим для вдосконалення якості роботи бібліотек для дітей та дає змогу осягнути масштаби, значущість бібліотек і їх роль у підготовці дитини до життя.

Рансьєр, Жак. Учитель-незнайко : п'ять уроків із розкріпачення розуму / Ж. Рансьєр ; пер. із фр. А. Рєпа. – Київ : Ніка-Центр, 2016. – 164 с.

Книжка всесвітньо відомого французького філософа Жака Рансьєра на сьогодні є класикою філософської думки. Головні тези, які обстоює автор у своїй розвідці, – це інтелектуальне розкріпачення, емансипація народу, пробудження в соціальній людині людини розумної. Кожен мислить, кожен говорить, однак панівний розподіл праці та конфігурація суспільства призводить до того, що лише певні класи людей уповноважені мислити. Для Рансьєра неприйнятна ідея визначення здатності людини її соціальним місцем. На його переконання, всі люди без винятку – «мовні індивіди», всі мають однакову здатність. Тому тема рівності/нерівності проходить червоною ниткою крізь його твір. Найзагальніша турбота Рансьєра – дослідити й розбити всілякі перепони, що трапляються на шляху загального здійснення думки та мовлення. Він вивчає механізми, що розділяють на частини царину досвіду в найширшому розумінні слова, царину того, що може бути осмислене, відчуте, сприйняте. Книжка перекладена багатьма мовами, українською видається вперше. Зацікавить філософів, соціологів, культурологів, освітян, а також студентів цих спеціальностей.

Дочірні категорії

  • 2016
    Кількість статей:
    68
    • 01122016
      Кількість статей:
      24
  • 2017
    Кількість статей:
    16
    • 28042017
      Кількість статей:
      16
  • 2018
    Кількість статей:
    53
    • 04042018
      Кількість статей:
      31
    • 24052018
      Кількість статей:
      22