Обласна бібліотека для юнацтва

імені Василя Симоненка

Social Icons by Dreamstale 33Social Icons by Dreamstale 6Social Icons by Dreamstale 17  

Прозорро - публічні закупівлі

 

Бібліотека обслуговує користувачів:

Пн-Пт з 1030 до 1830

Нд з 1000 до 1800
У літній період щодня

з 1000до 1800

Вихідний день Субота

Адреса:

 oub_symonenko@ukr.net

м. Черкаси
вул. Надпільна, 285
18000

Місцезнаходження бібліотеки на карті

<< < жовтня 2020 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Льюїс, Майкл. Гра на пониження. За кулісами світової фінансової кризи / М. Льюїс ; пер. з англ. А. Рогози ; дизайн. обклад. А. Приймаченко. – Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2017. – 304 с. – Бестселер The New York Times протягом 28 тижнів.

2010 року про нову книгу письменника та фінансового журналіста Майкла Льюїса говорила вся Америка. Бо у кожного американця був знайомий без постійної роботи і грошей, який отримав великий іпотечний кредит. Будинки дорожчали, відсотки по кредитам падали... Інвестиційні банки Уолл-стрит стали схожими на казино. Та це казино помилилось, коли розраховувало свої шанси на виграш.
Книга «Гра на пониження» отримала звання «Книжка року» в десятках авторитетних рейтингів, а екранізація за участю Бреда Пітта, Раяна Гослінга і Крістіана Бейла номінувався на «Золотий глобус» і «Оскар».

Кусумано, Майкл А. Стратегії геніїв : п'ять найважливіших уроків від Білла Гейтса, Енді Гроува та Стіва Джобса / М.А. Кусумано, Д.Б. Йоффі ; пер. з англ. С. Новікової ; дизайн. обклад. Е. Новіков. – Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2017. – 256 с.

Як стають видатними стратегами? Ґейтс, Ґроув і Джобс були першими «бізнес-зірками» в сучасному світі технологій. Аналізуючи їхній тридцятирічний досвід управління компаніями сукупною вартістю в 1,5 трильйона доларів — Microsoft, Intel та Apple — автори цієї книжки сформулювали п'ять основних правил, що виявилися спільними в їхньому стратегічному плануванні та дозволили випередити конкурентів, які цими принципами нехтували. Саме ці правила допомогли стільниковому телефону iPhone далеко посунути індустріальних гігантів Nokia та BlackBerry, крихітній компанії Microsoft із Сіетла взяти гору над своїм головним замовником — на той час найдорожчою у світі компанією IBM, а майже збанкрутілій фірмі Intel здолати японців, корейців та європейців у боротьбі за світове лідерство в новій революційній технології — виробництві мікропроцесорів. Ця книжка — путівник найкращими сторінками досвіду стратегічного планування, управління та практичної діяльності, який дозволить будь-кому стати ефективним стратегом, як Ґейтс, Ґроув чи Джобс.

Ленсіоні, Патрік. П'ять вад у роботі команди : історії реальних викликів та перемог / П. Ленсіоні ; пер. з англ. С. Новікової ; дизайнер обклад. О. Драчковської. – Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2017. – 192 с.

Спостерігаючи разом з письменником та одним із найзапитаніших бізнес-спікерів Америки Патріком Леонсіоні за захоплюючим перебігом подій у вигаданій фірмі, ви отримаєте реальні та цілком практичні знання про те, як подолати у колективі нездоровий клімат, який може зруйнувати будь-яку успішну компанію. Потужна та дієва методика подолання п'яти головних вад, про які йдеться у книзі, ґрунтується на досвіді найкращих командних бізнес-гравців. Та спрацює вона не лише для управлінців багатонаціональної корпорації, але і для керівників будь-якої ланки, спортивних тренерів, учителів та працівників інших галузей, де запорука успіху — злагоджена робота команди.

Барден, Філ. Код зламано, або наука про те, що змушує купувати / Ф. Барден ; пер. Ю. Кузьменко ; дизайнер обклад. Т. Важинська, А. Ачкасова. – Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2017. – 304 с.

Один із найуспішніших маркетологів світу, Філ Барден повністю руйнує багато звичних штампів та застарілих рецептів успішних продажів. Його теорія створена на межі практики та передової науки — досліджень з нейроекономіки нобелівського лауреата Деніеля Канемана. Вона поєднала ідеї психологів, нейробіологів, економістів та містить не тільки вражаючі висновки і корисні спостереження, а є і винятково практичним посібником із простими та чіткими кроками до збільшення продажів. Як же зламати «секретний код» маркетингу? Поставити у центрі уваги не товар — один з багатьох на перенасиченому ринку — а рішення про його купівлю! Відповіді на те, як можна використати знання про це у повсякденному маркетингу роздрібним торговцям та дизайнерам, спеціалістам з реклами та представникам ЗМІ, власне маркетологам і звичайним покупцям — у книзі, яку називають справжнім проривом у науці продажів та найкращим посібником із успішного маркетингу.