Обласна бібліотека для юнацтва

імені Василя Симоненка

Social Icons by Dreamstale 33Social Icons by Dreamstale 6Social Icons by Dreamstale 17  

Прозорро - публічні закупівлі

 

Бібліотека обслуговує користувачів:

Пн-Пт з 1030 до 1830

Нд з 1000 до 1800
У літній період щодня

з 1000до 1800

Вихідний день Субота

Адреса:

 oub_symonenko@ukr.net

м. Черкаси
вул. Надпільна, 285
18000

Місцезнаходження бібліотеки на карті

<< < жовтня 2020 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Міранда, Ітзіар. Коко / І. Міранда, Х. Міранда ; пер. з ісп. І. Брайло ; іл. Л. Кастехон, Ф. де Гамбоа. – Київ : Nebo Booklab Publishing, 2017. – 41с. : іл. – (Серія "Міранда").
Коко Шанель була жінкою винахідливою та багатогранною, що допомогло їй стати привілейованою особою у Франції на початку ХХ століття. Її унікальне бачення моди та знамениті парфуми номер No5 зробили дизайнерку відомою на Заході, незважаючи на скромне походження та умови, в яких вона зростала. Коко Шанель навіть змушена була покинути вітчизну у статусі зрадниці!

Nomina. Україна. Сторінки родинного альбому = Ukraine. Pages from a family album / упоряд. В. Кирилова ; іл. В, Кучер. – Київ : ArtHuss, 2017. – 192с. : іл. – Текст укр., англ. мовами.
NOMINA – в перекладі з латини означає "імена".
Підзаголовок – "Україна. Сторінки родинного альбому" – відразу дає зрозуміти, що основу цього видання складають люди, об'єднані ним у велику українську родину.
Вони пов'язані з нашою країною народженням, походженням чи усвідомленою приналежністю до неї. Це люди різних національностей і віросповідань: українці, євреї, росіяни, кримські татари, поляки, австрійці. Та й народилися вони в різні епохи – від 958 до 1953 року, але всі вони – частина великої, історично–толерантної, української родини.

Батирєв, Максим (Комбат). 45 татуювань продавана. Правила для тих, хто продає і керує продажами / М. Батирєв ; ред. Т. О. Попова ; пер. О. Кожушко. – Харків : Фабула, 2017. – 336с. – (Серія "Нон–фікшн").
Якщо ви працюєте в продажах, можна вас привітати. Продажі роблять людей сильними переговорниками, психологами, керівниками, ораторами. Гарним продавцям під силу практично будь–які бізнес–завдання.
Автор цієї книжки, відомий бізнес–спікер Максим Батирєв, свого часу пройшов у великій консалтинговій компанії шлях від менеджера з продажів до члена правління.
Кожен випадок з його практики – це урок на майбутнє, свого роду татуювання на серці. Цих татуювань тут загалом сорок п'ять, але насправді їх набагато більше.

Сухомлинський, Василь. Вогнегривий коник : казки, притчі, оповідання / В. Сухомлинський ; упоряд. і передм. О. В. Сухомлинської. – Київ : Знання, 2017. – 255с. : іл. – (Серія "Скарби").
Збірка мудрих і повчальних казок, оповідань, притч, новел, написаних для дітей і дорослих великим українським педагогом і письменником Василем Сухомлинським. Кожна казка, кожне оповідання показують читачам неповторну красу природи, магічну силу доброти і чуйності у взаєминах між людьми, пробуджують у нас бажання захистити слабшого, допомогти старшим.
Для дітей молодшого та середнього шкільного віку.

Владимирська, Ганна. Мистецтво розуміти мистецтво : артмісія : від імпресіонізму до абстракції / Г. Владимирська ; ред. О. Клименко ; пер. А. Сенчук. – Київ ; Ірпінь : Перун, 2017. – 404с.
«Мистецтво розуміти Мистецтво» – це книга–подорож світом сучасного мистецтва. Вона охоплює період від останньої третини 19 століття, до початку 21 століття. Читач зможе проникнути в таємні історії геніальних художників та їх муз.
Ця книга дасть не тільки уявлення про могутню енергетику сучасного мистецтва, а й пояснить, чому більшість картин сучасних художників коштують надзвичайних грошей. Також, автор розповідає не тільки про те, що представлено в постійних експозиціях, але й про шедеври, що зберігаються в запасних фондах і доступні тільки спеціалістам.

Кайку, Мічіо. Майбутнє розуму / М. Кайку ; пер. з англ. А. Кам'янець ; ред. І. Новіцька. – Львів : Літопис, 2017. – 408с.
У книжці–бестселері Мічіо Кайку розглядає найцікавіший і найскладніший об'єкт у відомому Всесвіті – людський мозок. Це науково–правдива й захоплива розповідь про неймовірні дослідження, що сьогодні ведуться в різних куточках світу й ґрунтуються на найновіших досягненнях нейробіології та фізики. Автор доступно пояснює суть роботи мозку й показує, як технології майбутнього (наприклад, завантажування в мозок спогадів і нових навиків, боротьба з невиліковними на сьогодні хворобами, відкриття в робототехніці й астронавтиці, телепатичне спілкування і телекінез) змінять наше повсякденне життя.

Батирєв, Максим (Комбат). 45 татуювань менеджера. Правила керівника / М. Батирєв ; пер. О. Кожушко. – Харків : Фабула ; Ранок, 2017. – 304с. – (Серія "Нон–фікшн").
Назви глав цієї книжки – татуювання. Це звід принципів і правил, перевірених багаторічною практикою успішного менеджера, його життєвий та організаторський досвід. Це прості та яскраві історії про те, як і чому треба вести справи, якщо хочеш досягти успіху.
За кожною з цих глав стоять осмислені дії, чийсь біль, муки, радощі, вдалий і невдалий досвід, звільнення й лідерство, а головне – необхідний результат.
Читайте, щоб отримати саме його!

Льюїс, Майкл. Flash Boys. Ринок цінних... секунд: революція на Уолл–стрит / М. Льюїс ; пер. з англ. А. Рогози ; ред. Т. О. Небесна. – Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2017. – 296с.
Блискучий бізнес–роман Льюїса, що перевернув уявлення світу про сучасну біржу і роботу трейдерів. За якими законами живе фінансовий ринок і як погані хлопці примудряються винаходити все нові, часом неймовірні, але надзвичайно ефективні способи дурити своїх клієнтів? Майкл Льюїс радо розкриє вам усі їхні таємниці, адже він уже багато років з незмінним успіхом спеціалізується на розслідуванні фінансових маніпуляцій Уолл–стрит.

Еяль, Нір. На гачку. Як створити продукт, що чіпляє / Н. Еяль, Р. Гувер ; пер. з англ. Г. Гриценко. – Київ : Наш формат, 2017. – 192с. : іл. – (Серія "Світоглядна література").
Чому деякі товари захоплюють людство так сильно, що воно не уявляє свого життя без них? Чому вони перетворюються на наші звички й змушують нас повертатися до них знову і знову? Що лежить в основі технології, яка «чіпляє» споживача? У своїй книжці Нір Еяль пояснює читачеві «Модель потрапляння на гачок», яку застосовують успішні компанії, щоб непомітно мотивувати споживача купувати саме їхній продукт.
Нір Еяль – підприємець і викладач. Працював у сфері ігор і реклами, де вивчив і випробував техніки впливу на споживача. Завдяки цьому написав бестселер «На гачку», що вчить, як створити товар, який щиро полюблять користувачі.

Шупляк, Олег. Двовзори [Образотворчий матеріал] = Oleg Shupliak. Illusion art / О. Шупляк ; ред. Б. Будний. – Тернопіль : Навчальна книга–Богдан, 2016. – 72с.
В альбомі представлено серію картин–ілюзій «Двовзори» українського художника Олега Шупляка, а також навіяні його роботами вірші поета Богдана Мельничука.
https://www.youtube.com/watch?v=PCxyJ4xtepM