Обласна бібліотека для юнацтва

імені Василя Симоненка

Social Icons by Dreamstale 33Social Icons by Dreamstale 6Social Icons by Dreamstale 17  

Прозорро - публічні закупівлі

 

Бібліотека обслуговує користувачів:

Пн-Пт з 1030 до 1830

Нд з 1000 до 1800
У літній період щодня

з 1000до 1800

Вихідний день Субота

Адреса:

 oub_symonenko@ukr.net

м. Черкаси
вул. Надпільна, 285
18000

Місцезнаходження бібліотеки на карті

<< < жовтня 2020 > >>
пн вт ср чт пт сб нд
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Батирєв, Максим (Комбат). 45 татуювань менеджера. Правила керівника / М. Батирєв ; пер. О. Кожушко. – Харків : Фабула ; Ранок, 2017. – 304с. – (Серія "Нон–фікшн").
Назви глав цієї книжки – татуювання. Це звід принципів і правил, перевірених багаторічною практикою успішного менеджера, його життєвий та організаторський досвід. Це прості та яскраві історії про те, як і чому треба вести справи, якщо хочеш досягти успіху.
За кожною з цих глав стоять осмислені дії, чийсь біль, муки, радощі, вдалий і невдалий досвід, звільнення й лідерство, а головне – необхідний результат.
Читайте, щоб отримати саме його!

Льюїс, Майкл. Flash Boys. Ринок цінних... секунд: революція на Уолл–стрит / М. Льюїс ; пер. з англ. А. Рогози ; ред. Т. О. Небесна. – Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2017. – 296с.
Блискучий бізнес–роман Льюїса, що перевернув уявлення світу про сучасну біржу і роботу трейдерів. За якими законами живе фінансовий ринок і як погані хлопці примудряються винаходити все нові, часом неймовірні, але надзвичайно ефективні способи дурити своїх клієнтів? Майкл Льюїс радо розкриє вам усі їхні таємниці, адже він уже багато років з незмінним успіхом спеціалізується на розслідуванні фінансових маніпуляцій Уолл–стрит.

Еяль, Нір. На гачку. Як створити продукт, що чіпляє / Н. Еяль, Р. Гувер ; пер. з англ. Г. Гриценко. – Київ : Наш формат, 2017. – 192с. : іл. – (Серія "Світоглядна література").
Чому деякі товари захоплюють людство так сильно, що воно не уявляє свого життя без них? Чому вони перетворюються на наші звички й змушують нас повертатися до них знову і знову? Що лежить в основі технології, яка «чіпляє» споживача? У своїй книжці Нір Еяль пояснює читачеві «Модель потрапляння на гачок», яку застосовують успішні компанії, щоб непомітно мотивувати споживача купувати саме їхній продукт.
Нір Еяль – підприємець і викладач. Працював у сфері ігор і реклами, де вивчив і випробував техніки впливу на споживача. Завдяки цьому написав бестселер «На гачку», що вчить, як створити товар, який щиро полюблять користувачі.

Шупляк, Олег. Двовзори [Образотворчий матеріал] = Oleg Shupliak. Illusion art / О. Шупляк ; ред. Б. Будний. – Тернопіль : Навчальна книга–Богдан, 2016. – 72с.
В альбомі представлено серію картин–ілюзій «Двовзори» українського художника Олега Шупляка, а також навіяні його роботами вірші поета Богдана Мельничука.
https://www.youtube.com/watch?v=PCxyJ4xtepM